Zawarcie Umowy na remonty podzespołów do SMG

Numer postępowania WS2390417743

Opis postępowania

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług serwisowych, polegających na remontach podzespołów przeznaczonych do Samojezdnych Maszyn Górniczych.

Całość zamówienia podzielona jest na części, istnieje możliwość złożenia ofert na poszczególne części tj. 1-63.

Podział na części zgodnie z Załącznikiem Nr 4A do SIWZ – Formularzem cenowym stanowiącym integralną część Formularza ofertowego, tj. Załącznika nr 4 do SIWZ.

Usługa polega na przywróceniu stanu technicznego remontowanego podzespołu do parametrów technicznych podzespołu nowego.

Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o szczegółowy wykaz remontowanych podzespołów zawarty w Załączniku nr 1 do Projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ.

Możliwa wizja lokalna - więcej informacji w pliku "pytania i odpowiedzi 2"

 

Warunki udziału w postępowaniu

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki i złożą oświadczenie, że:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli przepisy szczególne nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia,

d) nie są w sporze sądowym z Zamawiającym i/lub Grupą KGHM Polska Miedź S.A. nie zostało wydane żadne orzeczenie, z którego wynika, że Zamawiającemu i/lub Grupie KGHM Polska Miedź S.A. przysługują roszczenia odszkodowawcze w stosunku do Wykonawcy,

e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

f) nie pochodzą z państwa objętego embargo bądź sankcjami międzynarodowymi,

g)  zaakceptują Kartę Wykonawcy.

Dokumenty - SIWZ

Informacje o SIWZ

www.pebeka.pl ; www.kghm.com.pl ; http://discovery.ariba.com
od poniedziałku do poniedziałku (godz. 0-24)

Opłata za SIWZ 0,00 zł

wróć do listy przetargów

Informacje o postępowaniu

Tryb postępowania

Przetarg nieograniczony

Typ postępowania

Usługi

Okres związania z ofertą

90 dni

Składanie ofert częściowych

Tak

Składanie ofert wariantowych

Nie

Informacje o wadium

Zamawiający nie wymaga wadium

Sposób składania ofert

Miejsce składania ofert

System zakupowy KGHM Polska Miedź S.A. – SAP Ariba.

Termin składania ofert/wniosków (dzień, godzina)

24.02.2025 r. do godz. 12:00

Miejsce realizacji zamówienia

Siedziba Wykonawcy.

Termin wykonania zamówienia

Termin obowiązywania umowy: usługi remontowe będą świadczone przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego w okresie 12 miesięcy, licząc od dnia przesłania na adres e-mail Wykonawcy jednostronnie podpisanej przez Zamawiającego Umowy. Termin wykonania remontu: 45 dni kalendarzowych, zgodnie z zapisami §2 Projektu Umowy, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ.

Wybór z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Tak

Zamawiający

Przedsiębiorstwo Budowy Kopalń PeBeKa S.A.
ul. Marii Skłodowskiej – Curie 76, 59-301 Lubin
Grupa Kapitałowa KGHM Polska Miedź S.A.
Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej
IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS 0000110826,
Wysokość kapitału zakładowego: 64.638.162 zł
REGON: 390058997 NIP: 692-00-00-154

Miejsce wystawienia ogłoszenia

www.kghm.pl, www.pebeka.pl

Data wystawienia ogłoszenia

04-02-2025