Zawarcie Umowy na remonty podzespołów do SMG
Numer postępowania WS2390417743
Opis postępowania
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług serwisowych, polegających na remontach podzespołów przeznaczonych do Samojezdnych Maszyn Górniczych.
Całość zamówienia podzielona jest na części, istnieje możliwość złożenia ofert na poszczególne części tj. 1-63.
Podział na części zgodnie z Załącznikiem Nr 4A do SIWZ – Formularzem cenowym stanowiącym integralną część Formularza ofertowego, tj. Załącznika nr 4 do SIWZ.
Usługa polega na przywróceniu stanu technicznego remontowanego podzespołu do parametrów technicznych podzespołu nowego.
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o szczegółowy wykaz remontowanych podzespołów zawarty w Załączniku nr 1 do Projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ.
Możliwa wizja lokalna - więcej informacji w pliku "pytania i odpowiedzi 2"
Warunki udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki i złożą oświadczenie, że:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli przepisy szczególne nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia,
d) nie są w sporze sądowym z Zamawiającym i/lub Grupą KGHM Polska Miedź S.A. nie zostało wydane żadne orzeczenie, z którego wynika, że Zamawiającemu i/lub Grupie KGHM Polska Miedź S.A. przysługują roszczenia odszkodowawcze w stosunku do Wykonawcy,
e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
f) nie pochodzą z państwa objętego embargo bądź sankcjami międzynarodowymi,
g) zaakceptują Kartę Wykonawcy.
Dokumenty - SIWZ
- SIWZ
- UMOWA
- BHP
- FORMULARZ CENOWY
- KARTA WYKONAWCY
- PYTANIA I ODPOWIEDZI
- PYTANIA I ODPOWIEDZI
- ZAŁĄCZNIK DO PYTAŃ I ODPOWIEDZI 2
www.pebeka.pl ; www.kghm.com.pl ; http://discovery.ariba.com
od poniedziałku do poniedziałku (godz. 0-24)
Opłata za SIWZ 0,00 zł
Informacje o postępowaniu
Tryb postępowaniaPrzetarg nieograniczony
Typ postępowaniaUsługi
Okres związania z ofertą90 dni
Składanie ofert częściowychTak
Składanie ofert wariantowychNie
Informacje o wadiumZamawiający nie wymaga wadium
Sposób składania ofert
Miejsce składania ofertSystem zakupowy KGHM Polska Miedź S.A. – SAP Ariba.
Termin składania ofert/wniosków (dzień, godzina)24.02.2025 r. do godz. 12:00
Miejsce realizacji zamówieniaSiedziba Wykonawcy.
Termin wykonania zamówieniaTermin obowiązywania umowy: usługi remontowe będą świadczone przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego w okresie 12 miesięcy, licząc od dnia przesłania na adres e-mail Wykonawcy jednostronnie podpisanej przez Zamawiającego Umowy. Termin wykonania remontu: 45 dni kalendarzowych, zgodnie z zapisami §2 Projektu Umowy, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ.
Wybór z zastosowaniem aukcji elektronicznejTak
Zamawiający
Przedsiębiorstwo Budowy Kopalń PeBeKa S.A.
ul. Marii Skłodowskiej – Curie 76, 59-301 Lubin
Grupa Kapitałowa KGHM Polska Miedź S.A.
Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej
IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS 0000110826,
Wysokość kapitału zakładowego: 64.638.162 zł
REGON: 390058997 NIP: 692-00-00-154
www.kghm.pl, www.pebeka.pl
Data wystawienia ogłoszenia04-02-2025