HZ14-Kompleksowe wykonanie, dostawa i montaż tymczasowego ekranu akustycznego dla zadania pn."Wykonanie obiektów niezbędnych do rozpoczęcia głębienia szybu GG 1 wraz z obiektami docelowymi i pracami projektowymi”

Numer postępowania WS2340538386

Opis postępowania

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym wykonaniu, dostawie i montażu tymczasowego ekranu akustycznego, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ i Umowie nr 2025/01/00979 (Projekt Umowy) z uwzględnieniem poniższego:

Wariant I - kompleksowe wykonanie, dostawa i montaż tymczasowego ekranu akustycznego, zgodnie z dokumentacją projektową udostępnioną w postępowaniu;
Wariant II - kompleksowe wykonanie, dostawa i montaż tymczasowego ekranu akustycznego o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej udostępnionej w postępowaniu oraz zgodnie z odpowiedziami Zamawiającego dot. zmiany rozstawu słupów, zmiany rodzaju paneli akustycznych na aluminiowe przy zachowaniu wymaganych parametrów akustycznych oraz zrezygnowania z malowania częściowego słupów i ewentualnego zwiększenia warstwy ocynku zgodnie z normami.
Zamawiający poinformuje Oferentów o wyborze danego wariantu po przeprowadzeniu negocjacji i/lub aukcji, a także zatwierdzeniu wybranego wariantu przez Projektanta i Inwestora.
Po dokonaniu wyboru wariantu przez Zamawiającego pozostały wariant zostanie unieważniony.

Warunki udziału w postępowaniu

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w Ogólnych Warunkach Zamówienia, stanowiących integralną część SIWZ,

2. Pozostałe zgodnie z SIWZ i Projektem Umowy.

Dokumenty - SIWZ

Informacje o SIWZ

www.pebeka.pl
od poniedziałku do poniedziałku (godz. 0-24)

Opłata za SIWZ 0,00 zł

wróć do listy przetargów

Informacje o postępowaniu

Tryb postępowania

Przetarg nieograniczony

Typ postępowania

Usługi

Okres związania z ofertą

90 dni

Składanie ofert częściowych

Nie

Składanie ofert wariantowych

Tak

Informacje o wadium

Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie: 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych, 00/100)

Sposób składania ofert

Miejsce składania ofert

System Zakupowy Zamawiajacego (SAP Ariba)

Zarejestrowani Dostawcy/Wykonawcy mogą przystąpić do przetargu wysyłając wiadomość email na adres osoby prowadzącej postępowanie z prośbą o dodanie do postępowania. Wiadomość powinna zawierać następujące informacje:

Temat: Postępowanie nr WS2340538386

Twój numer dostawcy w Ariba Network (przykładowy numer: AN11111111111),
Nazwa postępowania, w którym chcesz wziąć udział,
Numer zdarzenia elektronicznego dla postępowania (podany
w szczegółach ogłoszenia).

Dostawcy/Wykonawcy, którzy jeszcze nie zarejestrowali się na nowej Platformie Zakupowej powinni postępować zgodnie z instrukcją zawartą w Rejestracja w bazie Wykonawców / PeBeKa S.A.

Termin składania ofert/wniosków (dzień, godzina)

2025-02-28 godz. 12:00

Miejsce realizacji zamówienia

Teren placu szybowego GG-1 w miejscowości Kwielice (59-150), gm. Grębocice, woj. dolnośląskie. Współrzędne GPS: 51.603371, 16.112153

Termin wykonania zamówienia

Do 9 tygodni od dnia przekazania frontu robót. Orientacyjne termin przekazania frontu robót – marzec/kwiecień 2025r.

Wybór z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Tak

Zamawiający

Przedsiębiorstwo Budowy Kopalń PeBeKa S.A.
ul. Marii Skłodowskiej – Curie 76, 59-301 Lubin
Grupa Kapitałowa KGHM Polska Miedź S.A.
Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej
IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS 0000110826,
Wysokość kapitału zakładowego: 64.638.162 zł
REGON: 390058997 NIP: 692-00-00-154

Miejsce wystawienia ogłoszenia

www.pebeka.pl

Data wystawienia ogłoszenia

05-02-2025