Rozwijamy kompetencje naszych liderów – start projektu szkoleniowego w PeBeKa
Dziś oraz jutro (25–26 czerwca) w PeBeKa S.A. startujemy z projektem szkoleniowo rozwojowym „Akademia Lidera Przyszłości – Kluczowe kompetencje dla kadry kierowniczej”. To początek ważnego, strategicznego przedsięwzięcia, które stanowi element naszej długofalowej inwestycji w kadrę kierowniczą. Wierzymy, że to właśnie kompetentna i zaangażowana kadra jest najważniejszym kapitałem naszej firmy. Dlatego już dziś planujemy kolejne sesje Akademii, które odbędą się we wrześniu i październiku bieżącego roku.
„Akademia Lidera Przyszłości” to kompleksowy projekt rozwojowy, zaprojektowany specjalnie dla kadry dozoru średniego i wyższego szczebla PeBeKa. Obejmuje trzy dwudniowe sesje, prowadzone w formie praktycznych warsztatów – tak zaplanowanych, by uczestnicy mogli zdobyć szeroki wachlarz kompetencji niezwykle przydatnych w codziennej pracy menedżera.
Program koncentruje się na dwóch kluczowych obszarach: przywództwie i komunikacji.
- Pierwszy dzień poświęcony jest rozwojowi kompetencji liderskich – uczestnicy określą swój styl zarządzania i zbudują własny model przywództwa oraz nauczą się, jak wzmacniać autorytet i zaufanie w zespole.
- Drugiego dnia nacisk położony jest na komunikację w praktyce – szczególnie w sytuacjach trudnych, kryzysowych i konfliktowych. W ramach ćwiczeń i symulacji rozwijane będą umiejętności prowadzenia rozmów, udzielania informacji zwrotnej i aktywnego słuchania.
Mamy nadzieję, że uczestnicy zdobywają wiedzę i narzędzia, które pozwalają lepiej zarządzać zespołami, skuteczniej komunikować się w różnorodnych warunkach i budować trwałe relacje zawodowe.
Inwestycja w rozwój kompetencji naszej kadry kierowniczej to krok w stronę silniejszej, bardziej efektywnej i nowoczesnej organizacji.
Dziękujemy Związkowi Pracodawców Polska Miedź za pomoc w organizacji i sfinansowaniu tak ważnego projektu dla naszej kadry!
