Zawarcie umowy na okresowe przeglądy oraz diagnostykę, naprawy i usuwanie awarii w koparkach i ładowarkach marki DOOSAN

Numer postępowania WS2647659746

Opis postępowania

Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy na wykonywanie na placach budów Zamawiającego usług okresowych przeglądów pogwarancyjnych po 500, 1000, 1500 i 2000 mth oraz diagnostyki, napraw i usuwania awarii w koparkach i ładowarkach marki DOOSAN, wymienionych poniżej:

a)  koparka DOOSAN DX 225

b)  koparka DOOSAN DX 300

c) ładowarka DOOSAN DL 200-5

d) ładowarka DOOSAN DL 220-7

a także zasad sprzedaży części zamiennych do maszyn będących w eksploatacji marki DOOSAN, jak również innych materiałów oferowanych do sprzedaży przez Wykonawcę.

Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z zasadami świadczenia obsługi serwisowej określonymi w Projekcie Umowy nr 2025/07/00590 oraz w oparciu o zakres okresowych przeglądów maszyn zawarty w Załączniku nr 1 do Projektu Umowy, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ.

Warunki udziału w postępowaniu

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki i złożą oświadczenie, że:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli przepisy szczególne nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia,

d) nie są w sporze sądowym z Zamawiającym i/lub Grupą KGHM Polska Miedź S.A. nie zostało wydane żadne orzeczenie, z którego wynika, że Zamawiającemu i/lub Grupie KGHM Polska Miedź S.A. przysługują roszczenia odszkodowawcze w stosunku do Wykonawcy,

e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

f) nie pochodzą z państwa objętego embargo bądź sankcjami międzynarodowymi,

g) zaakceptują Kartę Wykonawcy.

Dokumenty - SIWZ

Informacje o SIWZ

www.pebeka.pl ; www.kghm.com.pl ; http://discovery.ariba.com
od poniedziałku do poniedziałku (godz. 0-24)

Opłata za SIWZ 0,00 zł

wróć do listy przetargów

Informacje o postępowaniu

Tryb postępowania

Przetarg nieograniczony

Typ postępowania

Usługi

Okres związania z ofertą

90 dni

Składanie ofert częściowych

Nie

Składanie ofert wariantowych

Nie

Informacje o wadium

Zamawiający nie wymaga wadium

Sposób składania ofert

Miejsce składania ofert

System zakupowy KGHM Polska Miedź S.A. – SAP Ariba.

Termin składania ofert/wniosków (dzień, godzina)

07.08.2025 r. do godz. 12:00

Miejsce realizacji zamówienia

Z uwagi na konieczność zachowania ciągłości realizacji prac Zamawiającego, wykonanie naprawy/obsługi serwisowej realizowane winno być na terenie robót realizowanych przez Zamawiającego (LGOM).

Termin wykonania zamówienia

Termin obowiązywania Umowy: 12 miesięcy liczone od dnia przesłania na adres e-mail Wykonawcy jednostronnie podpisanej przez Zamawiającego Umowy /lub do czasu wyczerpania środków, o których mowa w §5 ust. 1 Umowy, w zależności które zdarzenie nastąpi wcześniej/. Pozostałe zgodnie z Projektem Umowy nr 2025/07/00590 stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.

Wybór z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Tak

Zamawiający

Przedsiębiorstwo Budowy Kopalń PeBeKa S.A.
ul. Marii Skłodowskiej – Curie 76, 59-301 Lubin
Grupa Kapitałowa KGHM Polska Miedź S.A.
Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej
IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS 0000110826,
Wysokość kapitału zakładowego: 64.638.162 zł
REGON: 390058997 NIP: 692-00-00-154

Miejsce wystawienia ogłoszenia

www.kghm.pl, www.pebeka.pl

Data wystawienia ogłoszenia

17-07-2025