Sporządzenie projektów technicznych, dostawa urządzeń/materiałów oraz wykonanie prac w zakresie teletechniki i teleinformatyki w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa przenośnika taśmowego w chodniku W-169 L-3 od Pc-63a do W-469S Pc-7”

Numer postępowania WS2554897173

Opis postępowania

1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektów technicznych, dostawa urządzeń/materiałów oraz wykonanie prac w zakresie teletechniki i teleinformatyki w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa przenośnika taśmowego w chodniku W-169 L-3 od Pc-63a do W-469S Pc-7” realizowanego przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego (Inwestora), tj. KGHM Polska Miedź S.A.

2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o zakres rzeczowy zawarty w Załączniku Nr 1do Projektu umowy nr 2025/05/00566, stanowiącego Załącznik Nr 1do SIWZ.

Warunki udziału w postępowaniu

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki i złożą oświadczenie, że:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia,

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia,

d) nie są w sporze sądowym z Zamawiającym i/lub Grupą KGHM Polska Miedź S.A. nie zostało wydane żadne orzeczenie, z którego wynika, że Zamawiającemu i/lub Grupie KGHM Polska Miedź S.A. przysługują roszczenia odszkodowawcze w stosunku do Wykonawcy,

e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie,

f) zaakceptują „Kartę Wykonawcy”,

g) nie pochodzą z państwa objętego embargo bądź sankcjami międzynarodowymi.

 

2. Pozostałe zgodnie z SIWZ.

Dokumenty - SIWZ

Informacje o SIWZ

www.pebeka.pl , www.kghm.com.pl
od poniedziałku do poniedziałku (godz. 0-24)

Opłata za SIWZ 0,00 zł

wróć do listy przetargów

Informacje o postępowaniu

Tryb postępowania

Przetarg nieograniczony

Typ postępowania

Usługi/dostawy

Okres związania z ofertą

90 dni

Składanie ofert częściowych

Nie

Składanie ofert wariantowych

Nie

Informacje o wadium

Brak

Sposób składania ofert

Miejsce składania ofert

Sap Ariba

Termin składania ofert/wniosków (dzień, godzina)

04.06.2025 r. godz.12:00

Miejsce realizacji zamówienia

1. Dla dostarczenia projektów technicznych oraz dostawy urządzeń/materiałów na warunkach DDP wg INCOTERMS 2020 (rozładunek dostawy po stronie Zamawiającego): KGHM Polska Miedź S.A. Oddział Zakłady Górnicze Rudna, szyb R-III, Rudna Zachodnia.                                                                                                    2. Dla wykonania usług: KGHM Polska Miedź S.A. Oddział Zakłady Górnicze „Rudna”, ch. W-169 p. 63 do W-469S p. 7.

Termin wykonania zamówienia

1.1. Etap I – opracowanie i dostarczenie do zatwierdzenia przez KRZG O/ZG Rudna projektów technicznych wykonawczych w branży teletechnicznej i teleinformatycznej - do 4 tygodni, licząc od daty przesłania Wykonawcy jednostronnie podpisanej przez Zamawiającego Umowy na adres e-mail Wykonawcy. Strony ustalają, że za moment przesłania Wykonawcy jednostronnie podpisanej przez Zamawiającego Umowy uznaje się moment wysłania wiadomości e-mail z serwera pocztowego Zamawiającego;                                                                                      1.2. Etap II – kompletna dostawa urządzeń i materiałów (wraz z kompletem wymaganych dokumentów) dla branży teletechnicznej, teleinformatycznej oraz automatyki, szczegółowo określonych w Załączniku Nr 1 do Umowy nr 2025/05/00566 - do 10 tygodni, licząc od daty przesłania Wykonawcy jednostronnie podpisanej przez Zamawiającego Umowy na adres e-mail Wykonawcy. Strony ustalają, że za moment przesłania Wykonawcy jednostronnie podpisanej przez Zamawiającego Umowy uznaje się moment wysłania wiadomości e-mail z serwera pocztowego Zamawiającego; 1.3. 1.3. Etap III – wykonanie usług dla branży teletechnicznej, teleinformatycznej oraz elektrycznej, szczegółowo określonych w Załączniku Nr 1 do niniejszej Umowy – każdorazowo do 2 tygodni, licząc od daty zgłoszenia przez Zamawiającego o możliwości wykonania danego zakresu usług objętych Etapem III, przesłanego na adres e-mail Wykonawcy. Strony ustalają, że za moment przesłania Wykonawcy jednostronnie podpisanej przez Zamawiającego Umowy uznaje się moment wysłania wiadomości e-mail z serwera pocztowego Zamawiającego; 1.4. 1.4 Etap IV - opracowanie i dostarczenie do zatwierdzenia przez KRZG O/ZG Rudna projektów technicznych powykonawczych w branży teletechnicznej i teleinformatycznej – do 2 tygodni, licząc od daty zgłoszenia przez Zamawiającego o zakończeniu prób funkcjonalnych systemu sterowania, przesłanego na adres e-mail Wykonawcy. Strony ustalają, że za moment przesłania Wykonawcy jednostronnie podpisanej przez Zamawiającego Umowy uznaje się moment wysłania wiadomości e-mail z serwera pocztowego Zamawiającego;

Wybór z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Tak

Zamawiający

Przedsiębiorstwo Budowy Kopalń PeBeKa S.A.
ul. Marii Skłodowskiej – Curie 76, 59-301 Lubin
Grupa Kapitałowa KGHM Polska Miedź S.A.
Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej
IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS 0000110826,
Wysokość kapitału zakładowego: 64.638.162 zł
REGON: 390058997 NIP: 692-00-00-154

Miejsce wystawienia ogłoszenia

www.pebeka.pl www.kghm.com.pl http://discovery.ariba.com

Data wystawienia ogłoszenia

20-05-2025