Nowe zasady, wspólny kierunek – ruszają szkolenia z Polityki zakupów PeBeKa
W październiku PeBeKa rozpoczyna cykl szkoleń wewnętrznych poświęconych zmianom w Polityce zakupów. To ważny krok w kierunku dalszego usprawniania procesów zakupowych oraz wzmacniania standardów przejrzystości i efektywności w organizacji.
W okresie od 13 października do 23 października 2025 r. zaplanowano cykl szkoleń wewnętrznych poświęconych zmianom w Polityce zakupów PeBeKa. Spotkania odbędą się w siedzibie firmy, w budynku D-12, sala nr 61, w następujących terminach:
- 13.10.2025 r., godz. 8.00 – 12.00
- 14.10.2025 r., godz. 10.00 – 14.00
- 15.10.2025 r., godz. 8.00 – 12.00
- 16.10.2025 r., godz. 10.00 – 14.00
- 20.10.2025 r., godz. 8.00 – 12.00
- 23.10.2025 r., godz. 8.00 – 12.00
Wiedzą i doświadczeniem w zakresie Polityki zakupów dzieli się Dział Zakupów, wspierając uczestników szkolenia praktycznymi przykładami i wskazówkami.
W szkoleniach, które obejmą łącznie 95 osób (w 6 grupach szkoleniowych), udział wezmą pracownicy działów: KRWP, KRB, KRG Szyby, KRWD, KRM, KRG P-S, KRG Lubin, Audytu, Umów, Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Biura Zarządu i Administracji.
Za stronę organizacyjną przedsięwzięcia odpowiada Dział Zarządzania Zasobami Ludzkimi, natomiast osobą bezpośrednio koordynującą cały proces jest Pani Barbara Piotrowska.
Czym jest Polityka zakupów PeBeKa i dlaczego jest ważna?
Polityka zakupowa to zbiór zasad i procedur określających sposób dokonywania zakupów w firmie. Jej celem jest zapewnienie transparentności, efektywności i zgodności działań zakupowych ze strategią PeBeKa. Dzięki jej stosowaniu możliwe jest lepsze zarządzanie kosztami, utrzymanie wysokiej jakości dostaw oraz budowanie trwałych, partnerskich relacji z dostawcami.
Aktualizacja Polityki zakupów i organizacja cyklu szkoleń to kolejny krok w kierunku doskonalenia procesów, wzmacniania odpowiedzialności oraz rozwijania kultury współpracy w PeBeKa.
