13 paź 2025

Nowe zasady, wspólny kierunek – ruszają szkolenia z Polityki zakupów PeBeKa

W październiku PeBeKa rozpoczyna cykl szkoleń wewnętrznych poświęconych zmianom w Polityce zakupów. To ważny krok w kierunku dalszego usprawniania procesów zakupowych oraz wzmacniania standardów przejrzystości i efektywności w organizacji.

 

W okresie od 13 października do 23 października 2025 r. zaplanowano cykl szkoleń wewnętrznych poświęconych zmianom w Polityce zakupów PeBeKa. Spotkania odbędą się w siedzibie firmy, w budynku D-12, sala nr 61, w następujących terminach:

  • 13.10.2025 r., godz. 8.00 – 12.00
  • 14.10.2025 r., godz. 10.00 – 14.00
  • 15.10.2025 r., godz. 8.00 – 12.00
  • 16.10.2025 r., godz. 10.00 – 14.00
  • 20.10.2025 r., godz. 8.00 – 12.00
  • 23.10.2025 r., godz. 8.00 – 12.00

Wiedzą i doświadczeniem w zakresie Polityki zakupów dzieli się Dział Zakupów, wspierając uczestników szkolenia praktycznymi przykładami i wskazówkami.

W szkoleniach, które obejmą łącznie 95 osób (w 6 grupach szkoleniowych), udział wezmą pracownicy działów: KRWP, KRB, KRG Szyby, KRWD, KRM, KRG P-S, KRG Lubin, Audytu, Umów, Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Biura Zarządu i Administracji.

Za stronę organizacyjną przedsięwzięcia odpowiada Dział Zarządzania Zasobami Ludzkimi, natomiast osobą bezpośrednio koordynującą cały proces jest Pani Barbara Piotrowska.

Czym jest Polityka zakupów PeBeKa i dlaczego jest ważna?
Polityka zakupowa to zbiór zasad i procedur określających sposób dokonywania zakupów w firmie. Jej celem jest zapewnienie transparentności, efektywności i zgodności działań zakupowych ze strategią PeBeKa. Dzięki jej stosowaniu możliwe jest lepsze zarządzanie kosztami, utrzymanie wysokiej jakości dostaw oraz budowanie trwałych, partnerskich relacji z dostawcami.

Aktualizacja Polityki zakupów i organizacja cyklu szkoleń to kolejny krok w kierunku doskonalenia procesów, wzmacniania odpowiedzialności oraz rozwijania kultury współpracy w PeBeKa.

Nowe zasady, wspólny kierunek – ruszają szkolenia z Polityki zakupów PeBeKa